جک جدید و باحال ، جک بامزه و بترکون خنده دار

  

 

با سـلام

یارانه شما این ماه واریز نمیشود …

شما را در پراید مشغول خوردن پسته دیـده اند !

.

.

.

به سلامتی دختری کـه منو به خاطر خودم میخواد،

نه پسته ها ی تـوی جیبم !...

.

.

.

تـعارف کــه نداریم،

همـیشه در هر فداى سرت

یه خاک بر سرت به صورت مستتر وجـود داره !…

.

.

.

پسر عموم میگفت رفتم خواستگاری بابا دختره پرسید چه کاره ای؟؟

منم گفتم تو شرکت اپل کار میکنم …

با خوشحالی گفت دقیقا اونجا چه کاری انجام میدی ؟؟

گفتم اونجا اون سیباشون رو گاز میزنم …

طرف هــم با لگد انداختش بیرون …

.

.

.

اسکل پرنده نیـست !

در واقع انسانی ا‌سـت کـه در طول عمـر خود پول جمع می‌کند

و قبل از اینکـه از آن اسـتفاده کند میـمـیرد !

.

.

.

ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐــﻪ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﭘـﻮﻟﺪﺍﺭﻫﺎ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺗﻮ ﻟﮑﺴـﻮﺱ، ﺑﻨﺰ ﻭ ﺑﯽ ﺍﻡ ﻭ ﺩﺍﺷﺘﻦ،

ﺍﻻﻥ ﻣـﻦ ﺗﻮ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﺩﺍﺭﻡ ! ...

ﺍﺣﺘﻤﺎﻻ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺲ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﺩﺍﺭﻢ …

.

.

مـن نمیگم به خانـم ها گواهینامه ندین !…

من میگـم فقط بی زحمت واسشون جاده جدا هم درسـت کنین …

.

.

.

آخــر نفهمـیدیم :

لـب تاب؟ لـپ تاپ ؟ لـپ تاب ؟ یا لـب تاپ ؟

.

.

.

یارو زنگ زده به موبایلم مـیگه : سـلام ببخشید محمد علی؟

من : بعله خـودم هستم …

یارو: ببخشـید پـس اشتباه زنـگ زدم خداحافظ …

.

.

.

همیشه یـه احمقی پیدا مـیشه

که ماشینش رو جلوی پارکینگ خونه ات پارک کنه …

حتی اگـه خونه نداشته باشی …

.

.

.

تا حالا ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ ؟؟

ﺭﻭﺯﺍﯾﯽ ﮐـﻪ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺁﺩﻡ ﺧـﻮﻧﻪ ﺳﺖ

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﻭﺳـﻂ ﻫـﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷـﻪ ﺁﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺟﻤﻌﻪ ﺳﺖ ؟؟؟

.

.

.

خانومای عزیز ، توجه کردین

از وقتی دلار گرون شـده یـه خواستگار هـم تلفن نزده ؟؟

.

.

.

چرا زن ها دکتر زنان دارن، کودکان دکتر اطفال دارن !!

ولی مرد ها دکتر مــردان ندارن ؟؟؟

این تبعیض جنسیتی نـیست واقعا ؟؟؟

.

.

.

تا حالا دقت کردین ؟؟؟

راننده تاکسی هایی کــه بیـشتر باهات گــرم مـیگیرن و حرف میزنن

کرایه بیشتری میگیرن و تو هــم روت نمـیشه چیزی بگی ؟

.

.

.

به نظر مـن تموم مخترع ها مـیرن بهـشت ،

بـه جـز مخترع زنگ ساعـت !

خـدا ازش نگـذره …

.

.

.

کیا توی اس ام اس نوشتن وقتی یادشون میره املای یه کلمه چه طوریه

کل اس ام اس رو عوض میکنن ؟؟؟

.

.

.

نشون بـه ایـن نشون که به دختره تو دانشـگاه گفتم ایمــیل داری بـرات جزوه بفرستم؟

گفـت داداش کوچیکم زد با گلدون تـو صفحش شیکست …

هیچی دیگه از اون بـه بـعد لال شـدم اصـن …

.

.

.

من هروقت می دوئـم کـه به اتوبوس بـرسم ولی نمی رسم

همینطور به دویدن ادامه مـیدم کـه فکر نکنن ضایع شدم …

یه بار سـه ایستگاه دویدم …

.

.

.

بیاین صادقانه اعتراف کنید …

اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین ؟؟

.

.

.

ملـت مـیرن آتلیه عـکس میگیرن

بیست کیلو فتـوشاپ رو صـورتشون خالی میکنن

بعـد وقتی مـیری از نـزدیک میبینیشون

قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکف ۶۰ مـتری …

.

.

.

اون کسانی که یک ماه رفتن خارج بعد لهجه پیدا کردن رو باید

با سیم جارو برقی نیم ساعت بزنی …

بعد از نیم ساعت لهجه شون خـود به خـود کم رنگ میشه !

.

.

.

دیشب نشستیم پای تلویزیون سـریال عاشقانه میبینیم …

زن داداشم برگشته با عشوه به داداشم میگه :

سعید، اگـه چی بشه تو منو میبری طلاق میدی؟

داداشم خیلی جدی بـرگشته میگـه : اگـه سکه برگرده …

.

.

.

واقعا شانس آوردیم همه بیماریها رو خارجی ها کشف میکنن و اسـم خودشونو میذارن روش

وگرنه مثلا بجای پارکینسون باید میگفتیم :

مرض کامبیز یا درد حاج مرتضی وبرادران به غیر مجتبی !!

.

.

.

دختره همسایمون افسردگی گرفته بود ، بردنش پیش روانشناس …

ننه اش میگفت کنـکور به همــش ریـخته !

میخواستم بگم ای مادرجان تابلوعه کـه مخاطب خاص پیچوندتش !

دیگه ما تو این کارا استخون ترکوندیم …

بعلـه …

کنکـور رو چـرا بدنام میکنی ؟؟

.

.

.

توی حموم کلی با شیر آب گــرم و سـرد ور مـیری

تا حــرارت آب مــناسب بشه تا مـیری زیــر دوش

یکی یه شـیر آب گرم رو تو خونه باز میکنه حرارت آب یهو میره زیر صفر درجه …

دوباره تا میآی حرارت رو تنظیم کنی ، همون شیر رو میبنده زیر دوش آب پز میشی …

.

.

.

پسـرک با ناراحتی پرسـید : آیا مــرا فرامــوش می کنی ؟؟

دختـرک با بغـض پاسخ داد : چگونه فراموشت کنم در حالی کــه …

اسم تو پسورد ایمیل من است ؟؟

چشمان پسـر پـر از اشـک شـد …

پسرک سریع به خانه برگشت ، ایمیل دختر را دزدیـد و با دوست های او دوست شد !

ینی انقد بیشورن بعضی پسرا …

.

.

.

ﻳﻪ ﺑﺎﺭﻡ ﻣﺎمانم ﺑﻬﻢ ﺷﻚ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﻜﺮ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﺸﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺑﻴﺎﺩ ﻧﺼﻴﺤﺘﻢ ﻛﻨﻪ ﻧﺰﺩﻳﻚ ﻇﻬﺮ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻳﻴﻢ ﺍﻭﻣـﺪ ﻭﺿـﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﻧﻤﺎﺯﺷﻮ ﺧـﻮﻧﺪ ﻧﺎﻫﺎﺭﺷ رﻮ ﺧﻮﺭﺩ ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﻛﻲ ﺍﻭﻣﺪ ﺭﻭ ﻣﺒﻞ ﭘﻴﺸﻢ ﻳـﻪ ﺳﻴﺐ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮔﻔﺖ :

عزیزم ﺍﻳﻦ ﺳﻴﺐ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺑﻴﻨﻲ؟ گفتم بلـه دایی گفـت ﺩﻳﮕﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﻧﻜﺶ …

ﺗﻮ ﻋﻤﺮﻡ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ...

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: